Denon PMA-500AE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon PMA-500AE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Hurdegaryp 06-11-2009
Geschreven voor: Denon PMA-500AE

Prachtige versterker: krachtig, helder en gedetailleerd geluid, eenvoudige bediening. Prima afstandsbediening. Uitstekende degelijke bouwkwaliteit. Doet het goed op grote luidsprekerboxen. Aanrader.

Antonio Orazio 16-08-2009
Geschreven voor: Denon PMA-500AE

Deze versterker heb ik een maand in bezit. Echte Denon kwaliteit.
De versterker geeft ondanks zijn gewicht en zijn prijs een prima geluid. Opvallend daarbij is het vermogen van de versterker om ook de lage tonen mooi weer te geven. Het levert een mooi en vol geluid op. Ik ben er heel erg tevreden mee. Ook het design vind ik een pluspunt. Ik kan deze versterker aan iedereen aanraden.

Mr FrankV 03-05-2008
Geschreven voor: Denon PMA-500AE

Al een ruim half jaar heb ik deze versterker in mijn bezit. Nog nooit problemen of ongeregeldheden mee gehad. Deze Denon Versterker voldoet prima aan mijn eisen. De versterker heeft niet al te veel functies en dat is positief. Een versterker hoeft ook alleen te doen waar hij goed in is. Dus versterker. Daarom vind ik het ook erg goed dat de source direct aanwezig is op deze versterker. Als ik de source direct aan heb staan zal de versterker alleen het geluid versterken.
Verder geeft de versterker een mooi strak geluid. Hij levert zowel lage tonen al hoge tonen goed aan. Geen geruis of wat dan ook als je de versterker op een lekker volume zet tijdens het beluisteren van muziek of het bekijken van films..
Ook ben ik zeer te spreken over de afstandsbediening. Hij ziet er mooi uit en ligt lekker in de hand. Hij kan ook je Denon dvd, cd-speler en ook nog je Denon tuner bedienen..
Als laatste ziet de Denon er gewoon qua uiterlijk super strak uit. Geen rare fratsen en dingen erop, maar gewoon de knoppen die nodig zijn. Als je in een donkere kamer zit zie je maar 2 kleine lampjes van de versterker, hier heb je echt volkomen geen last van!

Kortom een goede versterker die doet wat hij hoort te doen..

Steffie49 31-12-2007
Geschreven voor: Denon PMA-500AE

Wij hebben deze versterker in combinatie met de CD speler DCR500AE sinds 2 weken in bezit en hebben hem op onze oude speakers (35 jr) Accoustic Research AR-2 ax, die een paar jaar geleden volledig zijn gereviseerd, aangesloten.
Wij wisten niet wat wij hebben gemist met onze oude Sony TA-F 110 versterker want die klonk wel heel erg wollig vergeleken met de Denon PMA 500 AE.
Deze gaf een strak signaal met een diepe bas, een uitgebalanseerd midden en een misschien wel een meer aanwezig hoog wat, naar mijn smaak, een ietsje gedempt moest worden met de toon regelaar.
Gecombineerd met de strakke vormgeving zonder poespas en de prijs, een fantastische aankoop voor onze niet zo grootte huiskamer.